Blir...

inte så mycket bloggande nu för tiden.
Antingen har jag ingen tid eller så har jag ingen lust.
Min vardag är nu fylld med massa arbetsökande för det börjar närma sej att jag blir utförsäkrad från A-Kassan.

Fick svar från Volvo Personvagnar idag iallafall.
Tydligen så uppfyller jag kraven på att gå vidare men då måste det finnas platser som dom behöver fylla.
Men det känns bra att inte få ett nej iallafall!
Hoppas att dom snart skall anställa fler så jag kan få börja arbeta.
Hade varit underbart!

Jag har varit arbetslös alldeles för länge nu och det känns i kropp och själ.
Vill inte gå runt här hemma längre som hemmafru.
Jag är inte skapt till det.
Jag vill jobba och tjäna ihop pengar som jag kan vara stolt över.
Nu får jag pengar pga att jag söker jobb som jag inte får, känns väl sådär måste jag säga.

Annars har det inte hänt så mycket.
Vet inte om jag berättat om att vi nu har två katter.
Vi skaffade en till som är röd/vit.
Liten lurvig sak som är hur go som helst som vi döpt till Tigger (som i Nalle Puh)
Han är mycket busigare än va Giggs va när han va liten.

Här ligger han i klätterställningen.


Har hört att det skall bli mellan 10-15grader i helgen, usch.
Gillar inte att det blir kallare.
Jag vill ha sommar och varmt.

När vi va i Småland sist så försökte vi lära Vilda stå på skridskor.
Det gick väl sådär.
Men med lite övning så kanske det går bättre sen.



Ha det nu så bra!
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0