Dagen...

har varit full med lek.
Vi tog Vilda och My till Lek och Buslandet.
Där va det full rulle och barn till höger och vänster.
Måste säga att jag är helt slut just nu.
Men barnen hade kul iallafall.
Det är juh det som räknas.
Sen så körde vi hem My och stannade där ett tag så barnen fick leka en stund till.

När vi hade satt oss i bilen så hade jag fått ett meddelande på mobilen.
Det va en tjej som rekryterade folk till ett företag som isolerar cylindersläp (eller vad det nu hette) som är till lastbilar.
Hon sa att hon sett mitt CV på arbetsförmedlingens sida och ville skicka min profil till det företaget.
Så om chefen där blir intresserad av min profil och mitt cv så skall han höra av sej i nästa vecka.
Men som hon sa så ville han ha in tjejer.
Gött tänker jag, då e det juh iallafall nått som stämmer med mej för senast jag kolla så e jag tjej! Haha!!


Nu sitter jag bara och slappar framför datorn.
Johan och Jhon sitter i sovrummet och spelar PS3 så jag får nog inte tillgång till sängen än på ett tag.
Får nog flytta ut spelet till vardagsrummet någon gång! :P


Kommentarer
Postat av: syster

kul att kusinerna fick leka lite:)

2010-11-20 @ 00:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0