Som...

många kanske vet så fick vi Göteborgare lite snö i natt.
Så denna dagen har vi varit ute och åkt pulka och byggt en snögubbe på drygt 2 meter.
Jhon, Linnea och Nicklas va också här och "lekte" i snön med oss.
Det va riktigt roligt och va är snö utan lite snöbolls krig.
Fick väl en och annan snöboll på mej men det va inte så farligt som jag trodde det skulle bli.
Vilda gjorde en och annan snöängel också men hon tyckte dom blev så små, inte så konstigt kanske med tanke på att hon inte är så stor hehe.
Efter ett tag så tröttnade barnen att vara ute så då gick vi alla in.
Johan lagade lite mat som vi satte i oss ganska snabbt för det va dags att sätta på tv:n för United skulle spela match.
Som dom vann med 2-0, gött!!


Nu sitter Johan och Nicklas inne i sovrummet och spelar och Jhon ligger i soffan och glor på tv.
Jag sitter och surfar lite framför datorn och lägger in nya bilder som jag tog när vi va ute idag.

Se upp, nu kommer jag!!!

Nicklas ville också åka en gång.



Johan också.


Barnen med våran grymma snögubbe!


Hela gänget (förutom jag)


Vilda ville posa själv med snögubben.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0