Denna...

årstid gör alltid att jag blir trött.
Undra om människor också kan gå i dvala.
Känner mej som en zombi.
Längtar efter sommaren med sol och värme.
Sommaren är för kort och hösten och vintern är för lång!
Kändes knappt att vi hade nån sommar i år juh!

Va på min intervju igår.
Tror det gick bra men det får jag inte veta försen nästa vecka.
Men en annan som sökte samma jobb fick det inte för dom sa att kunden hade gått vidare med andra sökande.
Så jag undrar om det inte e kört för mej.
Suck va trist detta är.
Undra om jag nånsin kommer få ett jobb igen.
Ibland känns det inte så.

Just nu så händer inte så mycket.
Vilda leker med dockor i hela vardagsrummet.
Det ligger kläder överallt.
Hon kommer fram till mej hela tiden och frågar, "mamma kan du hjälpa mej"
Jag e väl inte så förtjust att leka med dockor.
Men men vad gör man.
Hon försöker juh iallafall själv först innan hon kommer och frågar om hjälp.
Ibland lyckas hon och ibland inte.

Dags att greja lite!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Laila

Sweet =)

2010-11-17 @ 20:21:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0