Klockan...

är 00:28 och jag sitter vid datorn för jag kan inte sova.
Det är vid denna tid jag känner mej lite ensam för det e tomt på Johans sida av sängen och det är tyst i lägenheten för Vilda har somnat för längesen.
Kan vara riktigt tråkigt att sitta ensam på kvällarna och inte ha nått att göra mer än att se på tv,  glo på Facebook,
eller kolla om det finns några jobba att söka, vilket inte finns så ofta.

Hade varit kul om man hade haft råd med en resa till oss tre så man bara kunde ha kul och njuta av tillvaron.
Inte tänka på den grå vardagen som man hela tiden gör när man går hemma.


Idag har vi haft syster och Theo på besök.
Theo fick köra elmotorcykel, as häftig va han hehe.
Fick hjälpt syrran att färga hennes hår också, det blev en röd färg.
Blev riktigt bra.
Sen blev det makaroner och köttbullar till middag.
Snabbt och lättlagat.
Men gott.
Efter det åkte dom hem.
Skönt med lite sällskap som man kan tjöta med.
Nog för att Vilda pratar hela tiden men det kan va skönt med en vuxen konversation också.
Hehe.

Nu skall jag gå och lägga mej och försöka sova.
Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0