Fy...

vilket tråkigt väder.
Regn och rusk.
Nu får vi verkligen hoppas att plusgraderna håller i sej för annars blir det riktig isgata och det vill man inte.
Det tråkiga är att man har tvätten idag så man skall springa fram och tillbaka i detta ruskväder.
Gäller juh att klä på sej ordentligt annars åker man väl på en trist förkyldning.
Har ingen lust att ligga hemma och snora.
Vilda har juh börjat hosta och snora lite men inte så farligt ännu.
Får hoppas att det inte blir värre.

Jag och Vilda va inne i stan igår.
Jag köpte nytt regnställ till Vilda för hon vuxit ur det gamla.
Sen fick hon en Bamseklänning och Bamse leggins.
Jag har juh rensat ur hennes klädlådor så hennes Muminklänning och leggins va för små så då fick jag köpa nya fast Bamse denna gången.
Sen passade jag på att köpa en söt baddräkt till henne också med Katten Jansson på.
Vi åker juh ofta till Åbybadet så den kommer nog till användning.

Nä nu skall jag kila till tvättstugan.
Tjille Vippen på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0