Har...

varit och lämnat Tigger för kastrering.
Fick reda på att han hade öronskabb också den stackaren så han blir behandlad för det med.
Sköterskan va gullig och lät mej köpa med en behandling hem till Giggs med.
Jag slapp juh undersöka honom så då sparade jag dom pengarna.
Tack!!!
Det är iallafall några hundralappar jag sparar på att inte undersöka Giggs.
Skulle rengöra, sen behandla med skabbmedel i nacken.
Skall hämta Tigger kl 16:00.
Försöka se till att Vilda låter han vara.
Det är inte så lätt som det låter kan jag säga.

Nu skall jag snart iväg till tvättstugan med min enorma tvätthög.
HUGA.
Men det känns alltid lika gött när det är färdigt.
Då vet man att det är en vecka till nästa gång.

Ha nu en toppendag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0