Ja ja...

kanske inte bästa bloggdesignen man har haft men jag tyckte att det va dags att städa ut julen.
Orkade inte lägga så lång tid på det så jag gjorde nått provisoriskt.
Det får duga för nu.

Idag har jag min vanliga tvättdag som jag alltid har på Tisdagar.
Alltid lika kul, not.
Men det va inte så farligt med tvätt denna gången.
Det blev två maskiner bara så det blir inte så mycket springande fram och tillbaka som det brukar bli.

Annars händer det inte så mycket.
Håller fortfarande på att söka jobb men f_n va svårt det skall vara!
E så less på allt nu så jag spyr på det.
Många gnäller på att dom måste gå upp och jobba men jag gnäller på att jag inte får jobba.
Allvarligt, trött blir jag.

:P :P :P

Nu skall jag....ja vad skall jag göra.
får väl leka med Vilda och diska lite.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0