Huah...

Tränade igår och det börjar kännas nu i benen.
Vill inte ens tänka på hur det kommer kännas i morgon.
Har jag tur så går det över annars kommer jag inte kunna röra mej i morgon!
Jag hoppas på att det går över hehe!! :p
Va på bio igår med Emelie.
Vi tittade på In Time med Justin Timberlake.
Den va riktigt bra.
Jag tyckte det hände saker hela tiden så man blev aldrig uttråkad.
Sen va det dags för hemgång.
Vi gick ju på 9 bion så det va ju ganska sent när filmen slutade!

Idag kom Johan och Vilda hem från Småland.
Full rulle igen.
Det blir ju ingen lugn stund när skruttan kommit hem!
Så vi har spelat och busat lite.
Nu ligger hon och myser i min och Johans säng och tittar på en film.
Jag sitter och tittar på The last airbender.
Lite skum film måste jag säga men jag såg den inte från början.

Ha nu en toppen kväll!!

Hjärtat!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0