Ullared...

idag ja. Först ett träningspass som vanligt. Gick bättre idag än vad det gjorde igår. Det va la tur det annars hade jag tappat sugen totalt!!! Typ som jag har gjort på denna jävla datorn!! Hade precis skrivit klart ett inlägg så fuckar sej skiten och raderar allt så nu får jag skriva om allt. Jävla skitdator säger jag bara!!!!!! Dax att gå tillbaka till penna och papper för där kan ingen radera det jag har skrivit hur som helst!!

Efter träningen bar det av först hem för en dusch och sen va det bara att sätta sej i bilen och åka! Väl framme hittade man massa kul och jag shoppade tills jag droppade hihi. Nja så mycket va det inte. Jag va den som slösade minst pengar men fick tag på ganska mycket. Linnen, Underkläder, och Strumpor till mej. Två klänningar, En tröja, En kjol och 6 par strumpor till Vilda. Sen fick Vilda Två par luvtröjor av Mikaela också. Tack tack : ) Burger King blev det att äta innan vi åkte hem. Vilda va jätte duktig hela dagen. Va bara lite ledsen när hon va hungrig och i bilen påväg hem, men då va hon jätte trött! Duktig Tjej!! : ) Tack tjejer för en trevlig dag!! ; ) Hoppas ni hade lika kul som jag!

Sen väl hemma så va det bara att ta på pyjamas på Lillan och ge Vällig sen slocknade hon i mitt knä så gott. Sen la jag henne i sängen för jag skulle kolla lite på tv. Satt och Zappade mellan Top Model 9 och Matchen mellan United och Roma. Som United så snyggt vann med 1-0. Carlos Tevez stog för ett snyggt nickmål. Nästa match e mot Arsenal på Söndag.

NU säger jag Kram på er alla!! : )

Vilda med min mössa hehe...sååå snygg!
image159


Har man tråkigt i bilen kan man alltid bita på sin sko hihi!!
image160

    Kläderna jag köpte till Vilda!! Klänningen är röd, inte rosa!


                                            
                              Luvtröjorna hon fick av Mikaela : )
                         RÖD->>>   


Kommentarer
Postat av: Ewie

vilken söt baby :D

2008-04-10 @ 00:14:47
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Ewie

awww tack! fastnar hela tiden på babyn.. så himla gullig

2008-04-10 @ 00:18:38
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Mikaela

Klart hon skulle ha döskalle tröjor..Hon är ju en rock tjej ju:)

2008-04-10 @ 01:55:43
Postat av: MissyElliot

Tack för titten hemma hos mig!
Vilka härliga bilder du har på din lilla Vilda. (Gillar det när hon käkar på sin sko!)
Om ändå den där vigheten höll i sig tills man är vuxen, numera är man ju stel som en pinne!
:-)

2008-04-10 @ 07:26:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0