Ja...

Vad har man gjort sen sist man skrev...I Fredags så va vi på födelsedags fest hos Angelica. Min mamma och Mikael va snälla och hade Vilda så vi va barnlediga. Hade jätte kul. Vann en tävling som dom hade och priset va ett helrör med massa blanddryck, mums. Men jag ville inte bli för full pga att jag ville inte vara bakis när vi skulle hämta lillan.


Mamma och Vilda förra julen.


 




Födelsedagsbarnet.(lite suddigt)
 

Sen i Lördags efter vi hade hämtat Vilda hos mamma och Mikael hade vi påhälsning av Jhon och Linnea. Dom va där och tittade på United matchen sen så busade Vilda och Linnea.


Fullt med leksaker överallt.
Vilda passade på att bajsa utanför blöjan så det blev juh till att bada henne mitt upp i alltihop.



Sen satt jag, Vilda och Linnea i fåtöljen och tittade på film som vi har spelat in på Vilda.
Lite trångt va det men men det gick juh!


 
På kvällen fick jag mej ett ryck och fick för mej att jag skulle köpa ett Nintendo Wii. Så Johan kollade igenom blocket och hittade ett Wii för bra pris och lite grejer till. Så nu spelas det för fullt när Vilda tillåter.

I söndags så gjorde vi ingenting. Bara latade oss. Jag låg i soffan och slöa och Johan spelade Wii. Vilda lekte och busade. Stod på bordet och dansade för fullt.

 

Idag (Tisdag) har Vilda blivit fotograferad med dagbarnen. Det gick väl sådär. Hon va inte på sitt bästa humör men tillslut fick vi ett fint kort på henne när hon skrattar, tyvärr tittar hon inte in i kameran men det gör juh inget tyckte vi!
Sen kom hon med på gruppfotot tillslut. Men då va juh nappen tvungen att vara med.
Jaja, hon va juh med iallafall. Det är juh det som räknas tycker jag.

Nu skall vi strax äta så jag säger tack för mej för denna gång!! Kram.

Kommentarer
Postat av: moster jessica

Den där dansen känner jag igen ifrån en viss film:D som en Gabbe Nyberg gjorde inför vildas mormor...hehe.. riktigt lik sin mamma får jag lov att säga att vilda e:D



Kolla in va jag hittade på min blogg du kommer bli avis:D



Puss

2008-10-29 @ 00:00:07
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0