Hmm...

Vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera på det senaste men jag har haft jätte mycket att göra!! Jag har startat eget företag så tid har det inte varit gott om!!
Men men. Förr förra helgen va Jag, Johan och Vilda på Liseberg. Vi åkte allt Vilda kunde åka och hon hade jätte kul. Så hon va jätte trött när vi kom hem. Men sova va det inte tal om hehe!!
Farfarsbilarna.


Lite rädd va hon för dom stora kaninerna!!
 
Barnteater på lilla scenen.
 
Så här koncentrerad är man när man tittat på teater.
 
Här åker Johan och Vilda, Lilla Trumman.


Aladdins lampa och Kejsarens nya kläder i Sagoslottet.
 

Askungen.


Skruttan är lite trött vill jag lova!!


Häftiga båtar!


Det va skojigt att åka drakbåt!


Sen en ridtur på en jätte dalahäst.


Det blåser mycket när man åker Parishjulet!!


Ett Gammaldags foto hann vi också med!


I Söndags va vi hos min kusin Katrin och hälsade på. där kunde Vilda leka med Annie och Tim. Dom hade jätte kul. Fullt ös hela tiden!
Vilda och Annie delar på ett Kexpaket.


Spelande bok va en kul grej tyckte Vilda!!!


Sen i Måndags va vi på Ullared. Daniel och Mikaela följde också med. Vi va la där vid 11, halv 12. Åkte därifrån vid 16 så det va en låååång shoppingdag. Men det mesta köpte vi juh till Vilda. Vi passade på att handla saker till vintern som Overaller och fodrade stövlar. Sen köpte vi fodrade regnkläder. Skit bra!!

En av overallerna.


Den andra overallen som hon skall ha hos Dagmamman.


Dom fodrade regnkläderna.


Tänker inte lägga upp allt vi köpte pga att det skulle ta hela dagen för vi handlade för mer än 3500 kr. Men vi köpte lite strumpor, bodysar, pyjamasar, strumpebyxor, tröjor, byxor och leksaker till Vilda och lite bra och ha grejer till oss plus lite annat.
Nu skall jag gotta ner mej i soffan en stund för att ta det lungt innan Johan kommer hem från gymmet för då skall jag laga Kantarellpaj!
Ha det toppen! Kramar på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0