Tråkigt...


Solen som lyste så skönt i morse e nu borta. Trist om jag får säga det själv. Kan inte alla dessa moln bara försvinna så man kan få njuta av lite värme och ljus. Jag som hade tänkt att åka in till Slottskogen men det blir nog inget av med det. Plus att jag har en gnällig unge här hemma. Jobbigt värre. Hon har haft ont i magen sen i Lördags men nu tror jag bara hon vill ha symtati för hon gnäller hela tiden. Funderar på att åka in till sjukan med henne och göra en undersökning. Men det vill jag inte göra själv för hon är omöjlig när det gäller läkare. Hon bara skriker och dom får inte röra henne. Hon e lik mej när det gäller läkare tyvärr. Men men. Nu skall jag ställa Vilda i duschen och mej själv, sen får vi se vad som händer. Ha det gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0