Det...

börjar bli kallare ute nu.
Kanske man får se lite snö också men det är väl önsketänkande från min sida.
Sen har jag åkt på en sån underbar förkyldning som gör att näsan rinner hela tiden och man bara känner sej trött och hängig.




Jag och Vilda skulle åkt med min mamma och Jessica till Stenungsund idag men det satte min förkyldning stopp för.
Vill inte smitta Jessica nu när hon snart skall få bebis.
Den 16:de skall h*n titta ut sen får man juh se om h*n kommer i tid.

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen skall jag försöka få i mej nått i magen!
Ha en toppen dag!!


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej! Skulle du vara intresserad av en ny design eller skulle du vilja få din nuvarande design julpyntad?

Hör av dig till mig i så fall :)

2009-12-03 @ 17:04:31
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0