Nähä...

Det blev ingen bio för det fanns inga platser kvar till oss, jäkla skit också. Inte alls kul juh. Hade sett fram emot att se filmen men nu får det bli en annan dag istället.
Har varit på marknad idag och nästan regnat bort. Fy va tråkigt. Fick juh inte gått runt och kollat på allt jag ville för viljan va inte med mej pga allt regnande. Alla mina kläder va jätte blöta och kallt va det med.
Vilda va inte heller på så gott humör så det gör juh inte saken bättre. Jag är såååå trött på detta tråkiga vädret nu så jag vill spy på det!

Nu skall jag kura ihop mej i soffan med ett täcke och se på tv en stund.

Ha det så bra denna regniga da!!

Bus bus och mera bus!!



Plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0