Va...

på Lek och BusLandet i Lördags med Daniel och Junior. Vilda hade jätte kul och Johan fick röra lite på sej. Killarna hade fullt upp hela tiden och det såg ut som om dom hade roligare än Vilda Hahaha. Jag fick brännmärke på armbågen av den stora rutchkanan och en massa blåmärken på benen men det märkte jag inte försen dan efter. Men vad gör man inte för att ens unge skall ha kul. Bara inte hon skadar sej! Vi va där i 3 timmar så vi åt lite mos och korv också. Sen bjöd Junior på glass, mycket gott = )
Sen bar det av hem till oss för att äta fiskpinnar och mos. Sen kollade vi på tv en stund. Sen blev jag ganska trött framåt 12 snåret så jag gick och la mej. Killarna satt tydligen uppe till 4 sa Johan.
Jaja, passade juh på att ta lite kuliga bilder på Lek och Bus.

Johan och Junior vid bollkanonerna


Fullt upp i bollhavet.
  

Gungar lite på repet.


Jag går förbi repet medans Daniel svingar sej som Tarzan : )
 

Lite klättring mellan vadderade saker.


Killarna slog knut på sej själva. Hahaha
 

Hade problem ett tag jag med, men det fixade sej tillslut hehe.
 

Vilda klarade sej fin fint.


Sen om man vill ha mer utmaning så gå hela banan på händer.


Junior har fullt upp.
 

Två tröttisar
 

Tittut, här kommer vi.


Bakom lås och bom hihi.


Glass är gott! Tack Junior!
 

Tre trötta men belåtna killar!
  

Nu skall jag slut. Ha det bra!!
Kramar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0