Besviken...

Dagens ris går till kvällens 14/5-09 Servitörer/Servitriser på Burger King på Backaplan. Snacka om dålig service! Jag skulle in och köpa nått att äta kl 21:30. Fick stå och vänta hur länge som helst så när ingen kom gick jag. Det som retade mej mest e att det va en tjej inne i köket som såg att jag stog och väntade och hon inte ens ropade på någon om att det fanns gäster i luckan. Till henne säger jag: Sök ett nytt jobb som inte handlar om att ta hand om gäster för det klara du tydligen inte. Sen finns det nått annat med snabbmatsrestauranger som stör mej. Kommer man en halvtimme innan dom skall stänga och vill ha en milkshake så får man ofta svaret att: Nej det går inte för att vi har tvättat maskinen. Hallå, ni har inte stängt ännu och jag vill ha en milkshake. Den skall städas efter ni har stängt. Service kallas det. Jag vill ha det jag beställer, inte det som ni har över bara för ni inte orkar städa efter ni har stängt dörrarna. Så, skärp er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0