Har...

inte varit så mycket denna veckan. Det börjar idag kan man säga med ännu ett kalas för Vilda. Det är våra vänner som vill fira våran lilla skrutta som kommer. Så det blir ca:9 st som kommer vid 6-7 tiden i kväll. Skall bli kul.
Sen i morgon så skall jag ha två busungar här hos mej. Vilda och Linnea. Jhon och Anita skall nämligen jobba och dom får inte ha Linnea på dagis för hon e där bara 15 timmar i veckan så då ställer jag upp.

På Lördag skall Johan köra båt och då skall jag passa på att kolla in när mitt lag spelar match. Får ta med mej Vilda så hon också börjar intressera sej för fotboll hehe. Det skall börjas i tid.
Sen på Söndag e det

i Slottskogen kl 11 som gäller. Hoppas bara att det blir bra väder annars så skippar vi nog det. Vill juh komma dit tidigt så jag kan vinna en trehjuling till Vilda.
Barnvagnsrullet

Idag har jag varit hos örondoktorn med Vilda.



Vi ville kolla om hörseln va ok pga att det finns nedsatt hörsel i min släkt. Jag sa det en gång när vi va på bvc och dom skulle meddela detta så vi kunde få en remiss för att kolla upp det. Men allt verkade vara ok sa hon som testade Vilda. Så hon får en kallelse igen när hon är 3 år. Dom ville ha en uppföljning av det så att dom vet att hörseln inte avtar med åren. Det e juh bra.

Nu skall jag hitta på något. Men ni får ha det så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0