Idag...

ser juh vädret lite bättre ut, men det blåser som sjutton.


Det e nu man skall ta fram paraplyt och leka Mary Poppins hehe. Johan är ute och kör stridsbåt. Idag fick Daniel åka med men tyvärr så blåste det för mycket för att jag och Vilda kunde åka också. Vill juh inte att hon skall bli rädd för att åka båt nu när det snart är sommar. Hade juh varit trist.  Så det får bli en annan gång. Just nu så händer inte så mycket. Jag sitter i morronrock och Vilda sitter och läser böcker och tittar på tv i soffan. Får se vad man hittar på sen när Johan kommer hem. Lockar fortfarande inte så mycket att gå ut pga blåsten. Vilda riskerar att blåsa bort.



Nu måste jag sluta för Vilda e arg för jag sitter framför datorn, som vanligt. Hon e alltid arg när man sitter och kollar lite för då får inte hon all uppmärksamhet.
Jaja, ha det så gott. Kramar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0