Snyft...

Regnet det bara öser ner.


Jag är bara så trött på allt detta vatten nu som kommer från himlen. Jag som hoppades på att det skulle bli soligt och varmt idag men det va väl för mycket att be om. Tror snart att hela sommaren kommer bestå av regn, regn och åter regn. Usch och fy vad trist. Jag vill kunna gå ut och leka med Vilda utan att behöva bylta på henne tonvis med kläder. Plus att man måste krångla på henne regnkläder och stövlar med. Vart tog solen vägen som vi fick njuta av för en tid sen? Den bara försvann igen. Jaja, finns tyvärr inte så mycket att göra åt det.




Idag så vet jag inte vad vi skall hitta på ännu. Förutom att Daniel skall komma hit. Sen får vi se om vi hänger med Jörgen för att kolla in hans mammas nya frisersalong. Men det är inte försen ikväll. Så det som står närmast på schemat är att äta, duscha och göra mej i ordning för dagen. Har inte orkat göra nått ännu så jag sitter i Johans morronrock. Vilda sitter och kollar på sin Musse. Johan e och tränar...tror jag eller så e han i skolan. Kan inte alltid hålla kollen på vad alla är hehe. Nej, nu e det dags för mej att sätta igån med dagens alla bestyr.

Ha det så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0