Varför...

ens gå upp ur sängen när det bara regnar hela tiden? Vart tog det fina vädret vägen. Vill sitta i solen och njuta av värmen istället för att sitta inne och inte kunna göra någonting bara för att det öser ner ute.



Idag skall jag till Arbetsförmedlingen för att vara med på ett möte. Kul, eller inte alls. Känns helt onödigt tycker jag pga det att dom har aldrig varit till någon stor hjälp tidigare när jag har behövt jobb. Har alltid hittat dom själv. Men går jag inte så blir det ingen A-Kassa och pengar behöver man juh alltid. Får se bara när jag får första utbetalningen och hur mycket det blir.  Det är juh tydligen 7 dagars karens, som om man inte får lite pengar ändå från dom. Känns skit vill jag bara säga. Jaja, bara hoppas på att man klarar sej på det man får.



Vad som sen händer efter detta möte har jag ingen aning om ännu. Vi måste nog hitta på något för Vildas skull så hon kan få ha lite kul också. Hon har inte varit hos dagmamman på två veckor nu så hon är lite rastlös. E inte så lätt att hitta på nått när vädret inte e på våran sida heller. Just nu sitter Vilda och tittar på Playhouse Disney. Hon väntar på att Musse skall börja. Det är det första hon säger på morgonen, Musse, Musse. Då är det bara att gå upp och sätta på tv:n så sitter hon lugnt och tittar en stund. Då passar jag på att duscha och göra mej i ordning så är jag färdig när Musse e slut.




Pepsi e och hälsar på oss.


Mycket spännande tycker Vilda.
 

Pepsi


Är och tittar på kossorna och kalvarna.


Kossor, kalvar och nästan nyfödda lammungar.
 

Undra vad hon har fått syn på här??


Ute och spatserar i sin egna lilla värld.


Spelar lite boll vid havet.


Sen bygger vi lite sandslott.


Nu skall jag göra mej iordning för att åka.
Ha det bra alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0