Makeover...

är precis vad jag behöver.

Känner mej inte så vacker just nu och är nog inte det heller.
Jag är konstant trött, har mörka ringar runt ögonen, har inte kunnat klippa mej på länge för jag har inte råd.
SUCK!
Tycker synd om Johan som behöver se på mej varje dag.
Borde gå upp före honom på morgonen och lägga på mej smink så han slipper se eländet.
Näpp, slut på klagandet, nu skall man inte spela martyr bara för man ser ut som hej kom och hjälp mej!

Hade jätte kul igår på avslutningen med fotbollen.
God mat med gott sällskap och lekar.
Jag fick dansat limbo och kom 2:a av 8st tror jag det va.
Inte dåligt tycker jag.
Skall tillägga att mina motståndare va yngre än va jag va och hon som vann va nog 10 år yngre än mej.
;0)

Sen idag har jag ätit kräftor...
GOTT GOTT!!
Har längtat hur länge som helst på det.
Alla gick åt kan jag tillägga.

Nu e det natti natti.
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentera gärna bloggen :) Lullanl.blogg.se

2009-11-15 @ 17:39:39
URL: http://lullanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0