Va...

ju på bio i dag och såg PARANORMAL ACTIVITY.
Jag måste säga att jag tyckte den va bra.
Kanske inte WOW bra men ändå bra.
Man blev juh skrämd på vissa ställen och man väntade juh bara på vad som skulle hända härnäst.
Så, bra och spännande och lite skrämmande.
Bra betyg från mej iallafall.
Men man skall nog se den på bio om det skall va nått nytta med och se den.


Så från det ena till det andra.
Sluta gör reklam för din egna blogg på mina kommentarer.
Frånochmed nu kommer jag bara radera de inlägg som bara gör reklam för sin egna blogg.
Kommer inte ens gå in på bloggen och titta innan jag raderar inlägget.
E så trött på att se inlägg som typ...Kan inte du gå in på min blogg och ge mej en kommentar om vad du tycker.....

Varför inte skriva en kommentar om det inlägg jag har gjort iallafall.
Jag går alltid in på de bloggar som läggs in på mina kommentarer som kommenterat inlägget.
Men nu kommer jag som sagt inte gå in på bloggar som bara skrivs in på kommentarer som reklam bara så ni vet.
Den sista jag släppte igenom va på förra inlägget men ingen mera!


Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Kitsune

Aah !! Och så hatar jag när folk skriver "fin blogg" eller "Ha en bra dag". Det är EXAKT samma sak som att skriva "Gå in på min blogg" Alvlarligt, det är sjukt störande -.- De får ju inte direkt några nya läsare på det. Man hatar ju dem innan man ens vart inne på bloggen -.-

2009-11-16 @ 18:09:22
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0