Kom...

precis hem från Kungälvs marknaden.
Hittade inte så mycket men jag fick köpt en mössa till Vilda och brända mandlar och munkar till mej.
Sen gick vi in i en leksaksaffär och köpte en docka till Vilda.
Liten muta för att hon skulle sitta stilla i vagnen.

Igår så fick jag klippt Vildas lugg.
Bestämde mej att det va dags, för att den hängde ner i ögonen på henne och jag kan inte alltid sätta upp den med spännen för dom tar hon bort hela tiden.

Nu är det full fart på Johan.
Han skall ut med sina klasskamrater och fira att dom e färdiga med kursen.
Hard Rock blir det och dom skall äta där.

I morgon skall jag spela Crawford Cup i Torslanda.
Eller ja, jag e reserv så jag får se om jag får spela nått.
Men det skall bli kul att se hur det går om vi kommer vidare till slutspel på Söndag.

Ni får ha det gött! CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0