Jisses...

E riktigt trött just nu.
Har varit ute hela dagen.
Jag och Vilda har varit hos min kusin och Vildas sysslingar och hälsat på.
Vi har juh haft ett underbart väder, riktigt varmt.
Jag satte bara på Vilda två tjocka tröjor och jag gick med en T-shirt och en tjocktröja.
Det räckte gott.
Hoppas detta väder håller i sej!!
Vilda har fått rida häst.
Hon tyckte det va riktigt kul till en början men sen blev det jobbigt för vi fick stanna så många gånger pga att det kom så många bilar.
Hon har fått leka av sej lite med så hon däcka påvägen hem.

Stolt som en tupp!!


Alla gulliga barn samlade. Tim längst fram sen Mio, Vilda och Annie.


Mycket krångel att ta sej upp på brunnen.


Men inte bara Vilda fick kämpa.


Gäller att hålla tungan rätt i mun.


Nä, nu gick det inte mer.


Nu skall jag ta det lugnt en stund innan Mikaela kommer hit.
Ha en fortsatt toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0