Har...

varit och lämnat Vilda hos Mikaela och Mi.
Hon skall sova där inatt, får väl se hur det kommer funka.
Men jag tror att det kommer gå bra.
Jag och Johan skall gå på bio och jag skall äntligen få se...



Har juh vänta på det för jag har hört att den är sååå bra.
Hoppas min höga förväntningar inte förstör filmen nu bara.


Va juh på info idag hos arbetsförmedlingen.
Det va väl inte så mycket nytt som dom sa men nu har man juh fått se dom nya handledarna man skall ha att göra med.
Jag har funderat på att börja en svettskurs.
Har hört att det behövs svettsare och att dom har ganska bra betalt.
Tror att det kunde vara nått för mej.
Men vi får väl se.
Skall prata med dom på arbetsförmedlingen först.

Nä, nu skall jag greja lite medans jag väntar på att Johan skall komma hem från jobbet.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej

vilken mysig blogg, det lät spännande med en svetskurs, är en uska som är arbetslös vill göra ngt nytt, besök gärna våran blogg.

2010-01-21 @ 08:22:26
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0