Idag...

har jag lite att göra.
Skall snart tvätta våran tvätt, trist men nödvändigt.
Veronika skall komma över en stund, vi skall greja en ny blogg till henne.
Kommer nog ta lite tid men det skall gå.
Vid 14 skall jag hämta Vilda hos dagmamman så vi kan gå till öppna förskolan så hon kan leka med barnen där.
Får se om Jhon och Linnea kommer med.
Sen får vi laga middag, vet jag inte vad vi skall laga för mat ännu men det ordnar väl sej.
Senare ikväll så blir det fotboll.
United skall spela så då bänkar vi oss framför tv:n.
Tyvärr känns det som dom har kommit i en liten svacka.
Dom kämpar inte lika bra som dom brukar.
Man är inte lika säker på att dom skall vinna längre.
Får hoppas att det blir bättre.

Från det ena till det andra.
Vi va juh på Universeum i Lördags.
Det va kul, Vilda va lite trött i början men kom igång lite senare.
Hon fick sett små apor som skuttade omkring.
Lite synd att man inte fick klappa dom men det kan jag iofs förstå att man inte får.
Många som hade varit där och klappat då.
Sen fick hon leka lite i ett stort rum fullt med grejer.
Hon red på en mekanisk häst.
Det tyckte hon nog va roligast.
Sen fick hon köra bil, eller hon fick ratta och kolla på en stor skärm som visade en liten bil.
Kan juh säga att det blir inget körkort på länge iallafall hehe.
Sen va det dags för lite mat i magen.
Det blev hamburgare för Vilda som hon belåtet smaskade i sej.
Jag och Johan år köttbullar och potatis, mycket gott det med.
Det va en trevlig dag på Universeum.
Kort kommer senare...har inte lagt in dom på datorn ännu.
Ha en bra dag nu!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0