Trött...

Man blir inte piggare för att man sover längre.
Man känner sej bara segare.
Igår så åkte vi in till Backaplan för att Johan skulle kolla in om han hittade några fotbollsskor.
Han börjar juh träna ute i morgon.
Men han hittade inga så han får leta vidare.
Jag och Vilda kollade runt lite i andra affärer och satte oss på ett cafe och fikade en stund.
Vi hittade inget heller.
Men jag såg lite grejer som jag skall åka och titta på när jag är ensam.
Det är jobbigt att prova kläder när Vilda är med.
Vi va i djuraffären och kollade på lite roliga djur och köpte lite leksaker till Giggs.
Sen blev det att handla lite på Coop.
Men det gick ganska snabbt.
Sen åkte vi hem.
När vi gick ur bilen så såg vi Jhon och Jörgen komma gående från spårvagnen.
Dom skulle till oss för att kolla på fotboll.
Senare kom också Daniel förbi.
Så det blev lite snack och lite dricka på kvällskvisten.
Klockan va väl 3 när Jhon och Jörgen gav sej hemåt.
Daniel slaggar fortfarande på våran soffa.

Idag vet jag inte vad som händer.
Det får vi se!!
Ha det så gott =0)

Så här såg halsbandet ut som jag köpte på Liseberg innan jul.
Lämnade in ett foto på Vilda så gjorde dom detta halsband i glas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0