Grrrr...

Blir så jävla arg så jag har lust att slå ihjäl någon.
Köpte juh en skinnjacka från Halens.
När jag hade använt den typ 3 ggr så gick två tryckknappar sönder.
Jag ringde in till Halens och frågade vad jag skulle göra.
Hon i telefonen sa att hon skulle skicka nya knappar till mej.
När inte dom kom så ringde jag igen, då sa en annan att hon skulle skicka en ny jacka så jag skulle skicka tillbaka den som va sönder.
Men då kom istället knapparna.
Jag började leta efter någon som kunde hjälpa mej att sätt på de nya knapparna men hittade ingen.
Då började jag tröttna på allt och ringde ännu en gång till dom och sa att dom fick hjälpa mej.
Så jag skickade tillbaka jackan.
Idag fick jag ett brev från dom där det stod att varan va UTSÅLT.
Va F A N e det frågan om.
Jag ringde till dom och frågade vad som händer nu.
Han sa att jag antingen får pengarna tillbaka eller att jag skall välja nått annat.
MEN JAG VILL INTE HA NÅTT ANNAT, JAG VILL HA MIN JÄVLA JACKA!!!!!
Fatta det idiot.
De andra skinnjackorna kostade 900spänn och det e pengar jag inte har.
Han sa också att jag kunde ta en storlek större, hallå skall jag drunkna i den eller?
Jag tar väl en storlek som passar pucko.
Så nu får jag tillbaka pengarna istället och får sörja för att jag bara fick använda min älskade skinnjacka 3 ggr.

Handla aldrig på Halens!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du har inte tur du inte! Köpte mej faktiskt en ny skinnjacka så den dök upp idag! Har en som bara hänger vad drar du för stl?



Dock är det ju inte en sådan som på bilden utan en från Only, svart helt oki fin.



kram

2010-03-19 @ 21:50:59
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: //E

va illa=/ har inte haft problem med de ännu men handlar inte så ofta där!Uttnyttjar rabatter ibalnd då man får nåt för halva priset mer än så är det inte!=D Hoppas du hittar nån liknande jacka till ett bra pris!Ha en trevlig helg!

2010-03-20 @ 10:38:28
URL: http://beautifulfamily.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oki, men har du kollat in hm deras svarta är fina och nu får du 100kr rabatt på alla jackor där!



Kram

2010-03-20 @ 17:20:28
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0