Ye...

i now.
Jag har varit dålig på att uppdatera min blogg på senaste tiden men jag har inte orkat eller har inte haft tid.
Det har varit lite mycket på senaste.
Lite saker som inte alla behöver veta och annat som tex, att jag skall gå på kurs och att arbetsförmedlingen e inte min bästa kompis just nu.
Tänk att man skall behöva vänta hur länge som helst för att man behöver prata med en handledare, sen när man väl kommer fram så vet inte handledaren vad man pratar om.
Jag skall juh gå en kurs genom västkraft som sammarbetar med arbetsförmedlingen.
När jag skulle söka Aktivitetsstöd så visste inte hon på arbetsförmedlingen om vad Västkraft va så då fick jag juh börja förklara det.
Sen så gick hon ifrån för att fråga en annan handledare om hur hon skulle göra.
Kan säga att detta mötet tog sin lilla tid.
SUCK!!!
Men jag blev färdig tillslut så, Jag, Vilda och Veronika begav oss in till stan för att kolla runt lite.
Sen så fikade vi på Condeco med Mikaela, Angelica, Loki och Fia.
Riktigt trevligt : ).
Gick sen till Åhlens för att köpa nytt hårschampo för det jag har hemma passade inte mej.
Men dom hade inte det schampot jag hade tänkt mej så jag gick därifrån tomhänt.
Det jag har nu e Glow och det fungerade inte för fem öre.
Mitt hår blir fett efter bara några timmar, jätte äckligt!
Får åka till affären i morron och köpa nytt där istället.
Nä, nu skall jag glo lite på tv.
Ha det gött!

Så här söt e man när man shoppar på IKEA!!


Lite suddig modell pose!


Efter ett besök på Ullared. PS Burger King e gött!!


Kommentarer
Postat av: katarina

Sååå söt liten tös.Gillar verkligen "modell flickan" hoppas att ni får en bra tisdag idag vink

2010-03-16 @ 10:22:44
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin?:)

2010-03-17 @ 06:54:15
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0