Mina...

tre saker...

1. Slippa behöva tänka på ekonomin för mej och mina nära.

2. Resa jorden runt.

3. Bygga mitt drömhus.

Vet att det just nu bara är drömmar men man vet juh aldrig.



Från det ena till det andra.

Igår va vi på bio och kollade på Trassel 3D.
Vilda gillade filmen satt och småskrattade lite då och då.
Måste säga att 3D va riktigt facinerande.
Ibland trodde man att man kunde ta på sakerna.

Vilda och Nichlas på bion. Nichlas e oerhört snygg i sina 3D glasögon hehe!


I Lördags fick jag och Vilda följa med Sophie till stallet och hälsa på hennes häst.
Vilda fick tom rida fast på en annan för Sophies är inte inriden ännu.

Vilda på hästen. (Kallt som sjutton va det.)


Hoppas alla har haft en toppen Alla hjärtansdag.
Jag, Johan och Vilda va och åt på Bamboo.
Gott som vanligt.
Sen när vi kom hem så gick Johan och Vilda och la sej i våran säng för att kolla på Lucky Luke.
När jag kom in så hade båda stendäckat.
Så jag har varit uppe själv ett tag nu.
Jaja.
Ha det gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0