Idag...

åkte Johan till Karlskrona.
Han kommer hem på Fredag kväll så jag och Vilda är själva.

Imorgon skall jag tillbaka till Eductus för ännu mera information.
Skall väl träffa min handledare där.
Hon skall berätta om deras Workshops och deras hemsida.
Känns som dom håller på att banka in massa info så snart spricker väl hela huvudet. :P

Sen på eftermiddagen så skall jag och Vilda kanske åka till min kusin Chatrin.
Då kan Vilda leka lite med hennes sysslingar, Annie och Tim.
Hon och Annie är juh nästan lika gamla, skiljer någon månad bara.

Idag har inte hänt så mycket.
Har haft tvättdag som jag alltid har på Tisdagar.
Men det va inte så mycket tvätt denna gången så det räckte med två maskiner.
Alltid skönt när tvätten går fort!!

Nä nu skall jag titta lite på handbollen innan jag hoppar i säng.
Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0