Informationsmöte...

idag på Eductus.
Det är dom som tar över efter Arbetsförmedlingen när man går in i JOB.
Så nu skall man ta sej in till Falkenbergsgatan 3 varje vecka istället för Backaplan.
Tar ungefär mellan 30-45 min att ta sej dit. :P
Nästa gång jag skall dit är på Onsdag.
Då skall vi få information om Workshop.
Vi måste gå på minst tre för att få pengar.
Men jag har redan hittat flera som jag vill gå på så det kommer inte vara några problem för mej. :)

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Kom hem tog det lite lugnt och käkade lite.
Sen va det dags att hämta Vilda.
Hon sitter nu i badkaret och tar sej ett härligt bad.
Hon leker och plaskar som bara den. :D

Ha en fortsatt bra dag nu <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0