Just...

nu händer det ingenting.
Försöker att hitta något på tv:n men har ingen framgång.
Iofs så spelar Sverige Handboll så nått har man juh och titta på men dom ligger under just nu, inte kul.
Hoppas det vänder snabbt.
Har fått hem Tigger iallafall.
Märks inte att han är opererad,
Han springer runt som en stolle som han brukar hehe.
Trodde han skulle vara trött efter operationen men inte då.
Fick behandlat Giggs för skabb också så nu hoppas jag det försvinner.
Får hålla ett öga på deras öron en tid framöver.


Har funderat några dagar nu om att göra något åt håret.
Jag skulle vilja klippa och färga det.
Så jag skall bara hitta rätt frisyr och färg som jag fastnar för.
Sen skall jag bara spara pengar till det också.
Är inte billigt att gå till frisören nu för tiden.

Nä nu skall jag återgå till Handbollen.
Heja Sverige!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0