Tillbringat...

dagen med Vilda, syster och Theo inne i Nordstan.
Va nog inne i stan mer än 6 timmar så jag är helt slut.
Vilda stendäcka i soffan när vi kom hem.
Det tog inte mer än 5min så sov hon.
Det va hälsodagar i stan så det va fullt med folk på torget i 5:an huset.
Lite jobbigt, speciellt när dom drog igång jätte hög musik.
Man hörde knappt va den andre sa när man pratade.

Vi gick och käkade buffe på Pizzahut.
Vilda åt inte så mycket pizza men det blev desto mer glass som barn fick gratis.
Theo fick smaka på currysoppa, det gick ner men jag tror han också tyckte glassen va bäst.
Hittade inte så mycket i stan.
Köpte lite småsaker som typ schampo, balsam och hårinpackning.
Mitt hår skriker efter lite extra vård!!
Fy sjutton va torra topparna är.
Får hoppas att inpackningen funkar!
Sen köpte jag ansiktsvatten för mitt andra tog slut igår.
Köpte ett som luktar riktigt friskt av lime.

Vilda fick en skärmmössa och en militärgrön tygkeps som hon valde själv.
Hon satte den på huvudet och sa `Riktigt snygg´ Haha.
Va juh bara tvungen att köpa den då.
Hon fick ett par öronmuffar också.
Vet inte om hon kommer använda dom men dom va inte så dyra sen kan juh jag ta dom om hon inte vill ha dom.
Såg en jätte snygg väska också men den kostade 1300 så det får väl bli när jag börjar jobba igen och kan lägga ut dom pengarna utan att få dåligt samvete!!!

Nu skall jag lägga mej på soffa och bara slappa.
Är lite slö efter en hel dag i stan och jag känner i benen att vi har gått en hel del.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag.. Har haft super mysigt:) KRamar

2011-01-27 @ 22:00:27
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0