...

År, Månader, Dagar, Timmar, Minuter, Sekunder.
Tiden kan gå fort när man har kul.
Den kan också gå väldigt långsamt när man väntar på något.
Varför inte tvärtom.
När man har kul så kan väl tiden gå långsamt och när man väntar på något så skall tiden gå fort.
Våran tid på jorden är också väldigt kort så man skall ta vara på varje sekund sägs det.
Jag kan juh vara ärlig och säga att jag inte har gjort det.
Skulle vilja leva som varje dag vore den sista men hur gör man det.
Vissa gör saker som andra människor bara vågar drömma om att göra.
Jag skulle vilja hoppa fallskärm, men jag skulle nog inte ta steget fullt ut.
Jag skulle vilja resa jorden runt men har inte pengarna för det.
Jag skulle vilja....,ja det finns mycket jag vill men inte kan eller vågar.
Så vad säger man om det.
Lever jag ett tråkigt liv för det?
Vissa kanske tycker det och andra skulle gärna vilja byta liv med mej.

Jag va påväg till Thailand för några år sen, ett land som jag alltid har velat åka till men jag blev gravid så jag kunde inte resa.
Skulle varit i 5:e månaden och jag kände att det är bättre att inte åka då.
Då kanske vissa undrar om jag någonsin ångrat att jag inte åkte.
Nej säger jag då.
För jag fick något som jag kan behålla i hela mitt liv.
Jag fick en liten dotter som iofs kan driva mej till vansinne ibland men hon är mitt allt!
Så mycket som hon betyder för mej är ingen resa värd.
Så lever jag mitt liv fullt ut.
Nja, jag har väl tänjt på gränser någon gång ibland men jag är nöjd med det jag har!
Familj, släkt, goa vänner!

År, Månader, Dagar, Timmar, Minuter, Sekunder.
Du som kan, lev ditt liv fullt ut och njut av det du har!
Nu tycker säkert vissa att detta inlägg inte har något som helst sammanhang.
Men jag skriver bara det som infinner sej i mitt huvud ibland och idag handlade det om tid och om att leva livet fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0