Gahh...

Hoppas verkligen att jag får min kamera tillbaka nästa vecka.
Jag va juh tvungen att lämna in den pga att den ville inte starta.
Det visade sej att det hade blivit en repa eller en liten buckla på linsen.
Men nu vill jag ha den tillbaka.
Vill juh ta massa fina sommar kort.
Men nu skall det börja regna så vi får väl se.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Det har varit så varm och kvavt.
En regnskur hade inte varit fel!

Kvällen kommer också bli lugn.
Johan skall juh iväg och kolla på Metallica.
Så jag och Vilda blir hemma idag igen.
Men jag funderar på att se Harry Potter och dödsrelikerna 1.
2:an kommer juh på bio snart så man måste juh sett 1:an först.
För den sista Potter måste man juh nästan se på bio.

Nä nu skall jag käka lite!
Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag veet, men jag vill inte ;D

2011-07-03 @ 21:51:30
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0