Idag...

har vi varit på stranden hela dagen.
Det känns lite på axlarna men det är inte så farligt som jag trodde det skulle vara.
I morgon får det bli en vilodag.
Iofs så kulle det juh regna så jag behöver väl inte oroa mej för att missa en solig dag bara för att jag skall vila min kropp.
Frågan är väl vad man skall hitta på i helgen om nu det blir skitväder.
Johan skall juh på Iron Maiden och Metallica så jag är ensam hemma med Vilda.
Någon som kan komma med förslag så tar jag emot dom med glädje!! :)
Annars blir det väl en lugn hemma helg med mys och film.
Kanske om vädret blir någorlunda att man drar in till Liseberg.
Man får juh utnyttja Guldpasset man köpte till max.
Vilda älskar juh att åka karuseller och det är ett bra tidsfördriv!
Ha en toppen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0