Idag...

så fick jag den underbara iden att jag och Vilda skulle dra in till Liseberg.
Jag kollade ut för att se vilket väder det va.
Inte så tokigt för solen lyste lite.
Vi började göra oss i ordning och drog ner till spårvagnen.
När vi kom fram till Liseberg så hade dom inte öppnat ännu.
Tydligen så öppnade dom kl 13 idag.
Tur att klockan va 12:45 när vi kom dit så vi inte satsade på att åka vid 11!
Men ju längre tiden gick desto fler moln kom det så när dom slog upp grindarna så öppnade sej himlen och regnet bara öste ner!!
Jag som hade ringt syrran och bett henne komma in, typiskt!!
Efter vi stått i kö i 5min sa Vilda att hon ville åka hem.
Jag va inte sen med att hålla med så jag ringde Syrran och sa att vi kunde mötas inne i stan istället.
Så vi drog till 5:an och tog en lunch och kollade lite i affärer.
Vi va väl inne i stan ca 3½ timma så jag va lite trött när jag kom hem.
Men då ringde jag till Mikaela för att hon skulle hjälpa mej med att färga mitt underhår.
Så jag drog dit en snabbis och fick mitt hår färgar...tack Mikaela!
Nu försöker jag ta det lugnt efter dagens strappats.
Sen försöker jag också få Vilda i säng vilket e lättare sagt än gjort!! :P
Jaja, ha en bra kväll nu!!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-25 @ 19:45:29
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0