Dagen...

börjar att ta slut och det är snart dags att gå och knyta sej.
Vilda ligger redan och snarkar i min och Johans säng.
Har jag otur så har hon brett ut sej över hela sängen.
Hon må vara liten men hon tar stor plats.

Dagen har inte bjudit på så mycket spännande.
Jag vill inte överanstränga benet riktigt ännu.
Men vi har iallafall varit och handlat lite på Coop.
Behövde fylla på kylen lite.

Sen va jag tvungen att köpa nagelacksremover för Vilda fick för sej att hon skulle måla naglarna själv så hela fingertopparna va juh målade.
Jaja, sån tur va så va det juh bara fingrarna som va målade och inte hela hennes rum som jag först befarade när jag såg händerna på henne.
Men jag kan juh säga så här för er som inte vet detta.
Så fort barnen stänger dörren och är tysta en längre tid, då är det dags att undersöka vad det är dom håller på med för då är det hyss pågång!

Nä, nu skall jag göra mej i ordning för natten.
Sov Gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0