Idag...

har solen varit framme och dagen har varit varm och skön.
Jag och Vilda har varit ute på en cykeltur, eller Vilda cyklade och jag promenerade.
Jag märkte att Vildas cykel började bli lite liten så det får väl bli en storlek större snart.
Jag va tvungen att handla lite grejer så torget blev våran destination.
Sen käkade vi lite lunch medans vi kollade på Emil i Lönneberga.
Gillar Lindgrenfilmerna.
När vi va klara med det så ville Vilda till lekplatsen en stund så vi tog med oss sandleksakerna och begav oss ut igen.
Hon fick plockat lite blommor också, vitsippor som ännu inte hade vissnat.
Sen blev det lite gungträning.
Hon tränar på att ta fart själv.
Det går bättre och bättre nu.
Sen pratade vi med Johan som ringde från jobbet.
Han kommer hem någon gång i morgon eftermiddag/kväll.
Vi får väl se, men jag och Vilda är kanske inte hemma för jag skall spela match imorgon.
Hoppas det går bättre imorgon än vad det gjorde förra matchen.

Jaja...ha en fortsatt trevlig dag.
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0