Ingen...

ork för fem öre.
Tycker allt är tråkigt just i denna minut.
Skulle behöva lite extra energi så om någon har lite över så får ni gärna dela med er.

Idag har Vilda varit en duktig tjej.
Hon har torkat sej själv i rumpan.
Iofs försökte hon sj i Tisdags när jag va i tvättstugan.
Jag visste inte om det för när jag kom så sov hon middag.
När hon väl lagt huvudet på kudden så somnar hon på 5röda.
Men när hon vaknade så sa hon att hon hade varit på toa och torkat sej själv.
Jag fick kolla så hon hade torkat bort allt men inte riktigt allt va borta.
Men idag lyckades hon.
Duktig flicka.
Snart är det slut med att torka rumpa :)

Igår tittade vi på fotboll nere på torget.
Manchester vann med 4-1 så nu är vi i Final och det känns gött.
Fast nu återstår juh att slå Barca...urk.
Hoppas att United e taggade till max.
Dom måste verkligen vara förberedda för Barca är ingen lek!
Men laget är juh så gott som skadefria så vi kan juh ha en riktigt bra laguppställning iallafall.
Men först skall vi ta Chelsea.
Jag hoppas verkligen att vi slår dom.
Det skulle vara skit om Chelsea vann ligaguldet i år.
Bara att hålla alla tummar och tår som går!!
HEJA UNITED!!


Kommentarer
Postat av: T I F F Y j '

Hej, fin blogg må jag säga!

Kika gärna in på min och lämna en kommentar!:)

2011-05-05 @ 13:51:26
URL: http://tiffyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0