Jag...

tyckte det va dags att byta design på bloggen.
Nyare kort kommer på Vilda när jag har tagit några men just nu får det bli detta.
Men det e ett av mina favorit kort på henne.
Det togs förra sommaren hemma hos min mamma i hennes prästkragehav hon har i rabatten.
Hon ställde Vilda mitt i och jag knäppte några fina kort.
Får nog göra om detta i år igen ;)

Just nu händer det inte så mycket.
Jag väntar på att klockan skall bli 14.
Då skall jag hämta Vilda i lokalen.
Sen i kväll blir det fotboll för min del.
United spelar Semifinal för andra gången mot Scalke eller hur dom nu stavas.
Får se om man får sällskap eller om jag drar ner till krogen på torget och tittar där med Jhon mfl.
Man vet aldrig vad som händer.
Synd bara att Johan inte får se matchen för han jobbar hela veckan och kommer hem på Söndag kväll.

Nu skall jag kolla runt lite efter jobb innan jag få dra iväg för att hämta Vilda.
Ha det gött nu och hoppas på att sommaren kommer snart på riktigt!!

:) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0