Årets...

förkyldning är här. Började Torsdag kväll och kommer väl sitta i flera veckor som det brukar göra. Jag som hatar att vara förkyld!! Finns inget äckligare än att vakna upp av att man är som en öken i k*ften för att man inte kan andas genom näsan för där är det total stopp! Men det hindrar juh inte att den skall rinna lite men man kan inte snyta sej för att man får inte ut någon luft ur borrarna för det är som sagt hel stopp. Vaknade upp i Fredags och kände mej inte så rolig. Jag fick ringa till skolan och sjukskriva mej och sen fick jag ringa dagmamman och säga att Vilda fick vara hemma. Hon kände sej också lite hängig. Men det känns lite bättre idag iallafall. Men näsan rinner och jag nyser typ flera ggr i timmen men jag känner mej inte så matt som jag gjorde igår.

Just nu är vi hemma hon Fam Svensson/Andersson för vi skall kolla på United match. Så barnen får leka lite medans vi kollar. Killarna står just nu i köket och lagar köttfärssås och spagetthi. Vem har sagt att det är damernas plats i köket när herrarna kan göra ett lika bra jobb?? Ha nu en bra dak/kväll!! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0