Helgen...

har varit ganska lugn om man räknar bort Lek och Buslandet igår.
Där är det ju alltid fullt ös.
Men annars har det varit lugna puckar.
Idag har varit riktigt slappt.
Jag har varit riktigt trött och har inte orkat göra någonting.
Mi har varit här och hälsat på.
Hon bor i Skåne nu så det va kul att träffa henne!
Men det va mest Vilda som fick hennes uppmärksamhet men det gör inte så mycket.
Hon har ju så kul när hon leker med Mi.

Imorgon är det plugg igen.
Då börjar jag 7:30 så jag kommer ju vara skit trött.
Johan skall vara borta till Torsdag också så jag och Vilda kommer vara själva.
Får se när nästa helg nalkas hur pigg Gabbe kommer att vara. :p.

Nu skall jag titta på Pippi med Vilda.
Ha en härlig Söndag.

Sötast i stan...enligt mej!


Kommentarer
Postat av: Erica Nylund - tjejen som lever livet med diagnosen ADHD

allt bra idag sötnos?:D

2011-11-19 @ 14:06:49
URL: http://eriicanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0