Ett...

tag sen man skrev nu.
Men jag har inte haft så mycket att säga.
Kände att jag behövde en paus från allt och då låg bloggningen ganska långt ner på listan!

Har väl egentligen inte så mycket att berätta nu heller.
Vilda har juh iofs tappat två tänder.
lite tidigt om jag får säga det själv.
Hon är juh inte ens 5år.
Men inget man kan göra åt det.
Hon är så mallig åt sin glugg.
Det är dom två tänderna i mitten i nedre käken som är borta.
Så med den vanliga gluggen hon har i överkäken så är det ganska stor glugg hon har fått :D
Men hon är så söt i sin glugg!!

Sen får jag lov att berätta nu att jag skall bli moster igen.
Min kära syster skall få barn i December.
Så Theo får ett syskon lagom runt sin egen födelsedag, snacka om timing!
Men kul är det!!

Nä nu skall jag greja lite innan jag skall hämta min dotter.
Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0