Jag...

är as glad.
Jag skall börja praktisera på Måndag och om allt går som det skall så får jag heltids anställning.
Livet börjar ordna upp sej bra nu känner jag och chefen är toppen.
Det är ju ett stooort plus i kanten.
Han vill att jag skall vara ärlig och säga vad jag tycker.
Lite annat än vad andra chefer säger som bara vill man skall jobba och se glad ut.
Dom vill oftast bara ha folk som följer deras pipa och inte säger något alls.
Men nu skiter jag i det för jag kommer inte ha en sådan chef.

Idag har Vilda varit lite sjuk.
Hon spydde i morse och hade lite feber men inget farligt.
Med lite Alvedon så fixar det sej.
Men hon gillar inte Alvedon så det är lite jobbigt att få i henne den.
Just nu ligger hon och sover på soffan.
Skönt för henne!!
Nu skall jag gå och diska.
Have à great night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0