Idag...

har jag och Vilda varit inne i stan.
Jag har hämtat information om ansökning till att plugga upp Samhällskunskapen.
Så nu är det bara att skicka in en ansökan och hoppas på det bästa.
Sen va vi på det nya Starbucks på Centralstationen.
Jisses va folk där va.
Inte så konstigt kanske, det är ju ganska populärt.
Fick köpt lite grejer på Kicks med.
Vilda ville ha ett nytt nagelack så jag köpte ett till henne och ett till mej.
Ikväll blir det träning och kanske solning om det finns några tider kvar, vilket jag tvivlar på.
Men man kan ju alltid chansa!
Hoppas hoppas.
Skulle verkligen behöva lite färg på min bleka kropp.
Nä nu skall jag packa till träningen.
Ha det gött, ciao!!

Vildas och mitt nagelack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0