Börjar...

detta inlägg med en bild på en vacker näckros.
 
 
Vad händer annars??
Här är det ganska lugnt.
Johan, Vilda och Leif är utte och mäter ett älgtorn.
Dom skall nämligen bygga flera nu så då är det bra att veta hur stora dom skall vara.
 
I förmiddags va Lenas bror med hans två flickor här på besök.
Det va full rulle och lite bråk också men det gick fort över.
Tyvärr så regnade det juh ganska mycket när dom va här så det blev juh inte så mycket lek ute men som hade full rulle på övervåningen istället.
 
Tre busungar spelar spel.
.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag.
Jag har haft en riktigt tråkig halsbränna'
Jag som inte har mina Piggelin här :(
Men men, det är juh inget att göra så det är bara att stå ut.
Får dricka mycket vatten.
 
Nä jag slutar nog detta inlägg här för jag har inte mycket mer att säga!
Slutar med lite bilder på min goding! <3
 
Busan i Vinbärs busken.
 
 
 
Ha en bra kväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0