Fortfarande...

soligt och varmt här i småland.
Känns så skönt att kunna få njuta av lite sol och värme.
Det såg juh lite mörkt ut ett tag.
Jag tog tom mitt första dopp igår.
Jag kan säga att innan jag fick doppat hela mej så va det skit kallt men sen va det skönt att få svalka av sej efter allt solandet.
Vilda fick också doppat sej efter många om och men.
Sen så med lite hjälp så simmade hon lite grann.
Är nog snart dags för simskola för vår stora tjej.
 
På kvällningen så åkte vi till Bäckaby för att spela lite Boule och minigolf och för att fika lite.
Kunde juh skippat golfen för jag fick så j-kla många myggbett när vi spelade.
Urk, det va ingen kul natt med allt kliande.
 
Sen har våran katt lärt sej att jaga möss.
Hitills har han fått tag på en näbbmus och en skogsmus, som vi vet om.
Inte dåligt för en innekatt hehe.
Men här på landet får han vara lite utekatt och det trivs han med hihi.
 
Nu är det snart dags att åka till Ramkvilla för att sola och bada lite.
Ha en solig och bra dag!
 
Glass är gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0